Jak na reklamu?


Každá firma vynakládá ať menší či větší, ale vždy peníze za reklamu. Může to být zcela nenápadná reklama, umístěná v místních novinách nebo zpravodaji, či na nástěnkách v obchodním domě nebo vám ji přímo hodí do poštovní schránky. Možná si ji všimnete, ale spíše ji s ostatními letáky vyhodíte do koše.

Lepší reklama, která také není finančně náročná, jsou drobné reklamní předměty. Vždyť kolik z vás má na klíčích přívěšek s logem vašeho auta nebo na stole firemní propisku. Jsou to drobnosti, které potěší a přitom máte logo firmy stále na očích. A co teprve takový reklamní textil?

reklama

Reklamní textil je široký pojem pro vše, na čem může být natištěno nebo i vyšito vaše logo, název vaší firmy nebo firemní slogan. Reklamní textil nemá v podstatě hranice, mohou to být trička, mikiny, ale i ručníky, osušky nebo deky. Není před Vánocemi čas zauvažovat i tímto způsobem a co tak nechat vašim zaměstnancům vyrobit firemní trička nebo mikiny? Spojíte příjemné s užitečným a za málo peněz budete mít reklamu po celém městě.

Pak existuje reklama, kterou je potřeba se zviditelnit u vašich obchodních partnerů. Tady se vyplatí trochu zainvestovat a pořídit si reklamní předměty vyšší hodnoty, např. luxusní péro nebo hodinky.

reklamní textil

Reklamou můžete ozdobit i vaše firemní auta, ale tady je třeba být částečně obezřetní, protože firemní auto může být snazším cílem pro zloděje, pokud vaše auto bude zdobit logo např. montážní firmy. Zlodějům rychle dojde, že v autě bude hromada nástrojů a přístrojů, které budou vysoké ceny.

Reklamní oddělení ve velkých firmách musí oplývat kreativními lidmi, ale mějte na paměti, že v jednoduchosti je krása. Budete-li mít poutavé logo, které rozšíříte do podvědomí lidí třeba oněmi drobnými reklamními předměty a podpoříte je jednou větší reklamou v televizi, bude úspěch vaší firmy zaručen.