Když se dnes podíváte na internet, tak se můžete dočkat toho, že na Vás všude možně na různých stránkách budou vyskakovat reklamy. Je to ten nejjednodušší způsob pro obchody, jak se zviditelnit. Na internetu tráví mnoho lidí hodně času, jsme tam denně, kontrolujeme si sociální sítě, a i na emaily nám mohou chodit upozornění od různých e-shopů, u kterých máme zaregistrovaný odběr novinek. Mnoho lidí si toho všimne a reaguje na to tak, že na reklamní email kliknou a hned zkoumají, jaké slevy to mají v daném e-shopu.
Některé obchody už si dělají reklamu i tak, že prodávají trika s logem nebo názvem jejich obchodu. Není to nic nového, a i přesto si dost lidí takové oblečení kupuje, protože daný obchod mají rádi. Je to jakási reklama obchodu a tím, že takové triko prodají, tak lidé, kteří jej potom nosí, tak dělají i nadále reklamu. Protože si mnoho lidí všímá, co máme na sobě, tak si čtou i nápisy, které máme na triku či mikině. Proto je dobré, že když chcete být více vidět, tak Vám stačí zavést do prodeje reklamní mikiny nebo trika.
Například youtubeři, kteří se již proslavili, a jsou známí, protože je sleduje několik tisíc lidí, tak zavádí svůj vlastní „merch“. Je to nejčastěji oblečení nebo doplňky, které si lidé kupují. Tím, že si věc zakoupí, tak podporují daného youtubera, dělají mu reklamu, a navíc mu pošlou peníze za věc, kterou si koupil. Někdo to považuje za hloupost, kupovat si takto drahé věci, ale pokud se Vám líbí tvorba někoho, koho už dlouhou dobu sledujete, tak pro něj můžete udělat to, že si jeho věc koupíte a tím jej odměníte za jeho práci. Člověk nebo e-shop, který takto podpoříte navíc získává prostředky pro zlepšení se, posunutí se někam dál.
Nejčastěji na tyto produkty slyší mladší generace, protože více sledují, co se děje na internetu a celkově na sociálních sítích. Dospělí lidé už nemají tolik času sledovat takové věci, a navíc se věnují jiným věcem, které je potřeba udělat. Pokud by však začali sledovat to, co sledují jejich děti a zajímali se i více o to, co jejich děti na internetu dělají, tak se může stát, že si také oblíbí nějakých „merch“ a zakoupí si jej. Nejde už ani o to, zda se jim libí tvorba někoho, ale o to, že se jim libí třeba styl mikiny nebo trika, které je v prodeji.